Handelsbetingelser

1. DU HANDLER OG INDGÅR AFTALE MED

FALIHOS
CVR.nr. 3260 6717
Finsensvej 42, Taulov
7000 Fredericia

2. PRISER

Alle priser er oplyst i Danske Kroner og er inklusive moms og andre udgifter.

Der tages forbehold for:

Valutaændringer
Force majeure
Afgiftsændringer
Trykfejl

3. ORDREBEKRÆFTELSE

Når du har tegnet et abonnement hos FALIHOS, skal du i din ordrebekræftelse kontrollere at alle oplysninger er korrekte, og at du har bestilt det rigtige abonnement.

Du bedes kontakte os her hvis du har spørgsmål eller ønsker ændring i din bestilling.

4. BETALING

Du kan vælge mellem flere forskellige typer betaling, alt efter om du er privat eller en del af en institution/organisation.

Dankort
Visa
Mastercard
Maestro
Mobile Pay
Efterkrav / Faktura

5. SIKKERHED

Vi benytter SSL teknologi til at kryptere dine data du indtaster på Falihos.dk. Selve betalingen foregår via et sikret betalingsvindue leveret af Bambora/Epay.

6. FORTRYDELSESRET

I forbrugerkøb, hvor bestillingen af varer foretages via telefon eller Internettet, har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.

Ønsker du at fortryde din bestilling eller køb, så kontakt os venligst.

7. ABONNEMENTSVILKÅR

Automatisk betaling
Ved tilmelding er alle abonnementer sat til at forløbe kontinuerligt med automatisk betaling, indtil du som medlem annullerer abonnementet eller skifter til manuel betaling. Du kan til enhver tid trykke på “Log ind” på forsiden, navigere til “Min konto” og under “Abonnement” kan du annullere dit medlemskab. Her kan du også aktivere manuel betaling, forny din næste periode(Forudbetale) eller genaktivere dit abonnement, så frem du tidligere har annulleret.

Periode for abonnement
Alle vores abonnementer har en periode på 1 år ( 12 måneder ) med start fra den dato din betaling registreres.

Hvornår vil min abonnementsbetaling blive trukket ved automatisk betaling?
Så snart din aktive periode udløber, vil der automatisk ske en ny betaling fra dit kort, med mindre du i “Min konto” har valgt manuel betaling eller hvis annulleret dit abonnement.

Ændring af oplysninger eller betalingsoplysninger
Du kan til enhver tid opdatere dine tilmeldingsoplysninger på “Min Konto”, eller opdatere dine betalingsoplysninger under “Abonnement”.

Opsigelse af abonnement
Du kan til en hver tid annullere dit abonnement ved at trykke på “Log ind” og navigere til “abonnementer” i “Min Konto”.

Oplever du problemer med Min Konto og ønsker du at opsige abonnemntet, så kontakt os venligst her.

Får du ikke svar i løbet af 24 timer, så kontakt os venligst via telefon eller email, fra oversigten over bestyrelsen her

Adgang til Medlemsindhold
Så snart din betaling er registreret vil din konto opnå adgang til medlemsindholdet. Ved kort betaling sker dette øjeblikkeligt eller inden for maksimalt 12 timer., ved faktura betaling sker dette når betalingen registreres.

Har du ikke opnået adgang til medlemsindholdet, og mener du at der kunne være sket en fejl, så kontakt os venligst!

Prisændringer
Vi forbeholder os ret til at ændre i priserne på abonnementer. Du vil som aktivt betalende medlem blive varslet både via mail og forud for næste automatiske betaling, så frem ændringen betyder at abonnementet vil blive mere omkostningsfuldt for dig. Vi vil her sikre os at du er blevet orienteret grundigt forud, og skulle der opstå en situation hvor du har overset en prisstigning, så kontakt os venligst.

Ved nedslag i priser vil vi kun muligvis oplyse dette.

Misligholdelse
Hvis du på den ene eller anden måde misbruger eller misligholder dit abonnement, er FALIHOS berettiget til at ophæve dit abonnement uden videre varsel.

8. SPØRGSMÅL ELLER ER DU I TVIVL

Har du spørgsmål eller ønsker du vejledning i forhold til oprettelse af dit medlemskab, så kontakt os venligst!

Formand: Dennis Hornhave Jakobsen, mob. 2812 7889 – mail hornhave@gmail.com

Næstformand: Rasmus Welling, mob. 2510 5567 – mail rasmus.welling@fredericia.dk

Kasserer: Bente Wangsgaard, mob. 6165 8212 – mail bente@falihos.dk

16. KLAGEADGANG

Ønsker du at klage over dit køb, oplevelse eller indhold på FALIHOS, bedes du kontakte os direkte.

Hvis ikke vi finder en løsning på din klage sammen, kan du oprette en klagesag ved Forbrugerklagenævnet eller det nye europæsiske forbrugerportal ODR.

Forbrugerklagenævnet
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf.: 41 71 50 00
kfst@kfst.dk – www.forbrug.dk

Online Dispute Resolution
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Disse betingelser er senest opdateret 12/11-2019.